גאגא לקבוצות ולעסקים - Gaga

גאגא לקבוצות ולעסקים

סדנאות גאגא לקבוצות

גאגא מאפשרת לנו לנוע, לרקוד, להבין ולשכלל את היכולות האישיות שלנו. היא מחדדת את החושים והגוף לדינמיות וגמישות ומפעילה את הדימיון והיצירתיות הקיימים בכל אחד ואחת מאיתנו.
אנחנו מציעים סדנאות גאגא מעשירות ומאתגרות בפורמטים שונים, לצוותים מקצועיים כמו גם לקבוצות אחרות, שמאפשרות להנות, לגלות ולהעמיק יחד.
סדנת גאגא מתקיימת בסטודיואים רחבי ידיים במרכז סוזן דלל בשכונת נווה צדק או בחללים מתאימים אחרים לבחירתכם.
כדי לקחת חלק בסדנה אין צורך בניסיון קודם בתנועה או במחול, המשתתפים פעילים יחד עם מורי גאגא, ומייצרים בעצמם רצף תנועתי אישי שמסייע להם לזהות ולהעצים את החיוניות הפיזית והמנטלית שלהם.

גאגא לצוותים מקצועיים וחברות - B2B

סדנת גאגא מעבירה את הצוות תהליך מפרה ומאתגר ביחד כקבוצה – היא מוציאה מאיזור הנוחות ומעודדת גמישות מחשבתית ויצירתיות, מציבה אתגרים ומציעה דרכים להתגבר עליהם. בסדנת גאגא עובדים על איכויות כמו דינמיות, מולטיטאסקינג, תגובה מהירה לשינויים, הקשבה ויכולת התמודדות.

ניתן לבחור את הסדנה המתאימה עבורכם:

מתחילה בשיחת פתיחה על אופן היצירה של שפת התנועה והתפתחותה, השימושים שלה בארץ ובעולם, איך היא יכולה להשפיע על הגוף, מנעד התחושות ואופן המחשבה שלנו. לאחריה המשתתפים מתנסים בשיעור גאגא מעמיק, ובסופו שיחת עיבוד בה נבין כיצד נוכל לרתום לטובתינו את אותן תחושות ואיכויות באופן יומיומי, ובכך לשפר את איכות החיים והביצועים האישיים והצוותיים שלנו. (משך הסדנה: שעה וחצי). 

*ניתן לשלב סדנת גאגא כחלק מימי חשיבה וישיבות אופסייט.
*ישנה אפשרות להסיף צפיה בחזרה פתוחה של להקת בת-שבע לפני או אחרי סדנת גאגא

סדנת גאגא אונליין מביאה את התענוג וההשראה שבתנועה היישר למשתתפים בה ללא תלות במיקומם הגיאוגרפי. היא מאפשרת להרגיש ביחד, לחוש את אותן התחושות ולקחת חלק בחוויה משותפת בלי להיות באותו מרחב פיזי. 
לגאגא פלטפורמת אונליין מבוססת בה חברים אלפי אנשים מממדינות שונות ברחבי העולם המשתתפים בשיעורי גאגא באופן קבוע שבעה ימים בשבוע. הסדנה מועברת דרך הפלטפורמה שלנו, ומאפשרת חיבור והעמקת הקשר בין העובדים במיוחד עבור חברות העובדות במודל היברידי או בעלות מרכזים גיאוגרפיים שונים.

תרגול גאגא לאורך שלושה מפגשים יאפשר לנו לעבור תהליך אחר משיעור חד פעמי, להתפתח תוך כדי תנועה ולהעמיק את ההבנה בגאגא. ההעמקה נותנת את האפשרות להעביר את התרגול לכדי כלים פרקטיים. בסדנה מתפתחת האיכויות והחוזקות של המשתתפים באות לידי ביטוי בפרק זמן ארוך יותר, כך גדלה גם היכולת להשתמש בהן לאחר מכן בעבודה ובחיי היומיום.

המורים יתחלפו בין שיעור לשיעור ובכך המשתתפים יחשפו לאופני לימוד שונים ולהרחבה נוספת של ההתנסות בגאגא.

Gaga/people class

גאגא לקבוצות ושיעורים פרטיים

אנחנו מציעים סדנאות יום, אונליין או סדנאות מתפתחות,  גם לקבוצות ממסגרות חברתיות שונות – תיירים, סטודנטים, מכינות קדם צבאיות, קבוצות חברים או משפחה, כמו כן כחלק מאירועי תרבות או אירועים פרטיים. 
הסדנאות מותאמות למהות חברי הקבוצה וההשתתפות בהן מאפשרת חוויה חד פעמית, מגבשת, מהנה ומעמיקה. סדנת גאגא נותנת משמעות למפגש בין חברי הקבוצה, מעוררת את הגוף והחושים ומעניקה קצב, אנרגיה וקלילות למפגש עצמו ולאחריו.

 

משתתפי הסדנאות מספרים על גאגא

מעוניינים בפרטים נוספים

רוצה לשמוע עוד על גאגא?

© כל הזכויות שמורות לגאגא 2018 | בניית אתרים Webinside

This website uses cookies to provide you with the best browsing experience.

This website uses cookies to provide you with the best browsing experience.