שיעורי אונליין - Gaga

שיעורי אונליין

ממשיכים את הגרוב עם גאגא

התחברו לתשוקה שלכם לזוז, אתגרו את הגבולות הפיסיים ושפרו את בריאות הגוף והנפש שלכם, בנוחיות של סלון ביתכם, עם שיעורי האונליין שלנו.
אנו מציעים שיעורי גאגא/אנשים ושיעורי רקדנים מדי יום.

הלֹו״ז שלנו מאפשר לכם להצטרף לכל אחד מ 20 השיעורים השבועיים שלנו בלייב, או לצפות בהקלטה שלהם למשך 24 שעות ממועד השיעור.
עכשיו ניתן להנות מגאגא 24/7, בכל זמן ומכל מקום.

סשן מתודיקה אונליין עם אוהד נהרין - 23.3

אפשרות יחודית להצטרף למחקר התנועתי המתפתח תמיד של אוהד נהרין, לרקוד יחד ולחלוק את התענוג, הסקרנות והתשוקה שלכם לזוז.
יום שבת, 23 במרץ בשעה 18:00-19:15

כיצד מצטרפים?

כמו תמיד, תתבקשו להירשם לכל שיעור מראש, בין אם בכוונתכם להצטרף אליו בלייב ובין אם אתם מעוניינים לקבל את ההקלטה שלו בלבד. ההרשמה לכל שיעור תיפתח כשבועיים לפני מועד השיעור ותיסגר 10 דקות לפני תחילתו.

  1. היכנסו ללו"ז השבועי, בחרו את השיעור אליו תרצו להצטרף והקליקו על כפתור "join us" מצד ימין. במידה וטרם יצרתם לעצמכם חשבון בפלטפורמה של Mindbody או שאין לכם מנוי בתוקף, תועברו לחלון חדש שבו תוכלו להירשם ולרכוש את הכרטיסיה המתאימה לכם.
  2. מרגע שיש ברשותכם חשבון ומנוי תקפים, כל שעליכם לעשות הוא לבחור את השיעורים אליהם תרצו להצטרף (או לקבל את ההקלטה שלהם), ולהירשם אליהם באמצעות הקלקה על כפתור "join us" בשורת השיעור.
  3. יכולים להצטרף אלינו בלייב? נהדר. כ-30 דקות לפני תחילת השיעור, תקבלו מאיתנו מייל עם לינק זום ייחודי אשר ישמש אתכם על מנת להצטרף לשיעור. שימו לב כי המייל יתקבל מ- [email protected]. לחצו על הלינק על מנת להתחבר לשיעור דרך פלטפורמת זום. פגישת הזום תיפתח כ-10 דקות לפני תחילת השיעור.
  4. רוצים לקחת את השיעור בזמן המתאים לכם? אין בעיה. במידה ונרשמתם לשיעור (בזמן), תקבלו לינק ובו הקלטה של השיעור, עד שעה לאחר סיומו. הלינק יהיה זמין לצפיה למשך 24 שעות ממועד השיעור.

המנויים שלנו

משתמשים חדשים - גאגא אונליין ממברשיפ

חדשים בגאגא אונליין? תרקדו איתנו מתי וכמה שתרצו, והחודש הראשון - עלינו. לאחר מכן המנוי יתחדש באופן אוטומטי בעלות של 68$ לחודש.

משתמשים חדשים - גאגא אונליין לייט

חדשים בגאגא אונליין? תהנו מ9 שיעורים לבחירתכם מדי חודש, והחודש הראשון - עלינו. לאחר מכן המנוי יתחדש באופן אוטומטי בעלות של 38$ לחודש.

חדשים אצלנו? הצטרפו למסלול ההיכרות של גאגא אונליין וקבלו חודש של תנועה וגרוב במתנה.
מנוי גאגא אונליין לייט – 9 שיעורים בחודש. החודש הראשון ללא עלות ולאחר מכן המנוי מתחדש על בסיס חודשי, בעלות של 38 $ לחודש.
המנוי המתחדש נמצא תחת "available contracts"בעמוד התשלום. המנוי יתחיל מיום ביצוע התשלום.

. התחילו עכשיו.

חדשים אצלנו? הצטרפו למסלול ההיכרות של גאגא אונליין וקבלו חודש של תנועה וגרוב במתנה. גאגא אונליין ממברשיפ – כניסה חופשית לכל השיעורים.
 החודש הראשון ללא עלות ולאחר מכן המנוי מתחדש על בסיס חודשי, בעלות של 68 $ לחודש.
המנוי המתחדש נמצא תחת "available contracts"בעמוד התשלום. המנוי יתחיל מיום ביצוע התשלום.
 

. התחילו עכשיו.

 מיקס מושלם של זמינות וקלילות. 38$ לחודש, מנוי חודשי מתחדש.
 

המנוי המתחדש נמצא תחת "available contracts"בעמוד התשלום. המנוי יתחיל מיום ביצוע התשלום. לצפיה בתנאי השימוש בגאגא און-ליין לחצו כאן

אמנם אנחנו מזמינים תחושה של מאמץ בגאגא, אבל בזמן ההרשמה לשיעורים אנחנו רוצים שתרגישו "קטן עלי" (; אנו מזמינים אתכם להצטרף לתכנית המנויים (או: "ממברשיפ") שלנו, ולהנות מכניסה חופשית וקלילה לכלל שיעורי האון ליין, באמצעות מנוי חופשי-חודשי המתחדש אוטומטית.

המנוי המתחדש נמצא תחת "available contracts"בעמוד התשלום. המנוי יתחיל מיום ביצוע התשלום. לצפיה בתנאי השימוש בגאגא און-ליין לחצו כאן

התחברו לתחושה של שפע של זמן. אתם מוזמנים להצטרף אלינו ל-5 שיעורים לבחירתכם, למימוש תוך שישה שבועות מיום השיעור הראשון. התחילו עכשיו.

התחברו לתחושה של שפע של זמן. אתם  מוזמנים להצטרף אלינו ל-10 שיעורים לבחירתכם, למימוש תוך שלושה חודשים מיום השיעור הראשון. התחילו עכשיו.

הצטרפו אלינו לשיעור בודד כדי לקבל טעימה מגאגא. השיעור ניתן למימוש תוך חודש מיום הרכישה. התחילו עכשיו.

עבור משתתפים המצויים בצורך כלכלי משמעותי: אנו נציע מספר מוגבל של מלגות אשר יאפשרו כניסה ל-10 שיעורים בעלות מופחתת של 35$.לא ניתן להגיש בקשות נוספות למלגה עבור חודש מרץ 2024. מידע נוסף בנוגע למלגות בחודשים הבאים, יפורסם בקרוב.

מדריך למשתמש

יש לכם שאלות? משהו לא ברור?הכנסו וקראו את המדריך הטכני שלנו למשתמש הכולל הנחיות וטיפים רלוונטיים. במידה ולא מצאתם את המענה המתאים לשאלתכם, הנכם מוזמנים לכתוב לנו מייל לכתובת: [email protected], ונשתדל להשיב בהקדם.

אנא ודאו כי קראתם את תנאי השימוש לשיעורי גאגא אונליין  לפני הצטרפותכם.

איזורי זמן

שימו לב כי מועדי השיעורים מותאמים לשעון ניו-יורק! זמן תל אביב מצוין בכותרת השיעור. *שימו לב כי השיעור של 18:00 בשעון ניו יורק יחול ביום העוקב בשעון ישראל (שכן הוא מתקיים לאחר חצות).

© כל הזכויות שמורות לגאגא 2018 | בניית אתרים Webinside

This website uses cookies to provide you with the best browsing experience.

This website uses cookies to provide you with the best browsing experience.