כותרת הכתבה היא "במותם ציוו לנו עוד מתים" ואת גרסתה המלאה תוכלו לקרוא בלינק הזה.
מצורפים כאן ציטוטים נבחרים מהראיון:
"מעולם לא הייתי כל כך מוטרד, דואג, חרד כמו שאני ב-90 הימים האלו. אלה לא דאגות חדשות, רק הווליום השתנה. אני לא מאלו שאומרים 'התפכחתי'. אני חושב שמיד, זמן קצר אחרי 7 באוקטובר, הרגשתי את הפוטנציאל למה שקורה עכשיו. אני מתנגד לפעולות שקורות עכשיו [כוונתו למעשיה של ישראל בעזה, ג"א]. אנשים יכולים לטעון שיש להם אמפתיה, אבל איך אפשר לחתוך בבשר ולהרגיש אמפתיה בו בזמן? ואם אין לך אמפתיה – אוי ואבוי. הדיבור כרגע הוא בין רע לרע יותר, אין הבדלה ברורה בין טוב לרע ואז הכל רע, הכל סוגים שונים של רע. אני חסר אונים ואין לי שום השפעה על הדבר".
"קרה משהו נורא. בקנה מידה שלא הכרנו. חמאס הוא אויב האנושות. אבל זה חלק ממעגל אלימות שלא התחיל ב7- באוקטובר. יש מעגל של סבל של יהודים, ישראלים, פלסטינים… צריך לדאוג להווה איכותי כדי שהעתיד יהיה טוב. לעצור, ללקק את הפצעים, לחפש קהילה בינלאומית שתתמוך בפתרון, לשחרר את החטופים, לעזור ל- 1300 משפחות שכולות, לאלפי פצועים ולעשרות אלפי מפונים. כבר בכך אתה משתק את החמאס. אתה לא נלחם. איך אפשר לא לבדוק דבר כזה לפני שעושים מה שעושים? אני לא יודע מה יהיה, אבל אני יודע שמה שקורה עכשיו הוא בידינו. תפסיק להילחם היום – תציל את אלה שימותו מחר"
"השיח מלא באנשים כאלה בכל מקום, שכביכול מכירים את ההיסטוריה. למעשה, אנחנו מומחים בלא ללמוד מההיסטוריה. כולנו למדנו לימודי שואה, מכירים את הגזענות והאנטישמיות שהעם היהודי סבל ממנה, את השימוש לרעה בכוח שנעשה נגדו. אנחנו עושים עכשיו דבר דומה. מה למדנו? כלום…. ברירת המחדל היא להרגיש קורבן ובכך למצוא הצדקה למעשי אלימות קיצונית ופעולות נקם. אי אפשר להרוג אידיאולוגיה, אפשר רק לאיים עליה באידיאולוגיות אחרות שיהפכו לפופולריות יותר. פתרון מדיני הוא האיום הכי גדול על החמאס, לא מלחמה. מלחמה היא הדלק של חמאס"
"יש במחול, לא רק ב'2019', נחמה בתוך הזוועה, לא כל סוג מחול הוא כזה, אבל בהתכוונות של מה שאנחנו עושים, הנפש הכלואה בדימוי העצמי שלה יכולה למצוא חופש דרך התנועה. יש יופי ויש חיבור ישיר בגוף, מתחת לבגד, חיבור למהות הקיום שלא זקוק לאמצעים מתווכים. מי שרואה וחש את הגוף זז, יש לו תקשורת ישירה למחוזות הדמיון שלו, למחשבות שלו, לחושים שלו. אין עוד אמנות אחרת שיכולה לעשות את זה ככה, בעזרת הגוף שהיה הכלא שלך ועכשיו הוא זה שמוציא אותך לחופשי בתנועה שלו".


