דבורה פרידס גלילי - Gaga
Deborah Friedes Galili

דבורה פרידס גלילי

דבורה פרידס גלילי, ילידת ניו-ג'רזי, מגיעה מרקע אימונים אינטנסיבי ב- American Repertory Ballet’s Princeton Ballet School ומשם צללה למחול מודרני ועכשווי.

דבורה מחזיקה ב- BA בהיסטוריה של מחול מ-Brown University ו- MFA במחול מ-The Ohio State University, שם היא התמחתה בבימוי מחול מ- Labanotation (כתב תנועה על שם לאבן). דבורה הופיעה בעבודות של כוריאוגרפים רבים ביניהם: מרס קנניגהם, דוריס המפרי, צ'ארלס ווידמן, דונאלד מקקייל, אנה סוקולו, דוד פארסונס, וקרוליין דורפמן. דבורה ממשיכה לפתח את אומנותה תוך כדי עבודה עם הכוריאוגרפית ליאורה גינת.

 

דבורה החלה להתאמן בגאגא בשנת 2007, בעודה חוקרת את המחול הישראלי העכשווי בזכות מלגת פולברייט שנתית. לאחר שעשתה עליה לארץ ישראל בספטמבר של 2008, דבורה הקימה את המגאזין האינטרנטי (האנגלי) www.danceinisrael.com.

כתביה של דבורה הופיעה בשלל עיתונים ומגאזינים משני צידי האוקיאנוס. היא המחברת של הספר Contemporary Dance in Israel אשר יצא לאור ב- 2012. היא מרצה על תולדות המחול בישראל משנת 2010 בתוכנית הבינלאומית "Dance Jerusalem" של האקדמייה למוזיקה ומחול.

 

דבורה הצטרפה בשימחה לצוות האדמיניסטרציה של גאגא בשנת 2009 והפכה למורה מוסמכת לגאגא בשנת 2012 אחרי השתתפותה בקורס להכשרת מורי גאגא הראשון.

מורים נוספים:

© כל הזכויות שמורות לגאגא 2018 | בניית אתרים Webinside

This website uses cookies to provide you with the best browsing experience.

This website uses cookies to provide you with the best browsing experience.